Panaszkezelés

PANASZKEZELÉS CÉLJA

A gyermek kezelésének menetére és a dokumentáció vezetésére vonatkozó panaszok kezelése.

PANASZ BENYÚJTÁSA

Bármely gyermek kezelése tekintetében a törvényes képviselő jogosult panaszt benyújtani az Alapítványhoz az alábbi módon:

  • írásban a következő címen: 1122 Budapest, Széll Kálmán tér 16.
  • szóban a következő címen: 1122 Budapest, Széll Kálmán tér 16.
  • elektronikusan a következő e-mail címre: deveny@deveny.hu.

PANASZKEZELÉS IDŐTARTAMA

A panasz benyújtásától számított 30 (harminc) munkanap.

PANASZKEZELÉS MENETE

A szakmai feladatok ellátására vonatkozó panasz tekintetében a szakmai bizottság jár el. A szakmai bizottság személyesen meghallgatja az érintett DSGM-szakgyógytornászt. A meghallgatás után a szakmai bizottság feljegyzést készít és ez alapján az Alapítvány elkészíti a válaszlevelét.

A nem szakmai feladatok ellátására vonatkozó panasz tekintetében a kuratórium elnöke a panasz körülményeinek feltárása érdekében az érintett munkatársat meghallgatja. A meghallgatás után az Alapítvány kuratóriumának elnöke feljegyzést készít és ez alapján az Alapítvány elkészíti a válaszlevelét.