PANASZKEZELÉS CÉLJA
A gyermek kezelésének menetére és a dokumentáció vezetésére vonatkozó panaszok kezelése.
PANASZ BENYÚJTÁSA
Bármely gyermek kezelése tekintetében a törvényes képviselő jogosult panaszt benyújtani az Alapítványhoz az alábbi módon:
- írásban a következő címen: 1122 Budapest, Széll Kálmán tér 16.
- szóban a következő címen: 1122 Budapest, Széll Kálmán tér 16.
- elektronikusan a következő e-mail címre: deveny@deveny.hu.
PANASZKEZELÉS IDŐTARTAMA
A panasz benyújtásától számított 30 (harminc) munkanap.
PANASZKEZELÉS MENETE
A szakmai feladatok ellátására vonatkozó panasz tekintetében a szakmai bizottság jár el. A szakmai bizottság személyesen meghallgatja az érintett DSGM-szakgyógytornászt. A meghallgatás után a szakmai bizottság feljegyzést készít és ez alapján az Alapítvány elkészíti a válaszlevelét.
A nem szakmai feladatok ellátására vonatkozó panasz tekintetében a kuratórium elnöke a panasz körülményeinek feltárása érdekében az érintett munkatársat meghallgatja. A meghallgatás után az Alapítvány kuratóriumának elnöke feljegyzést készít és ez alapján az Alapítvány elkészíti a válaszlevelét.